vafan i helvete?

för ett tag sen så läste jag ett inlägg på daklotets blogg. http://daklotet.blogg.se/2010/november/zelda-resension.html

han är galen.
han säger att halo är bättre än första zelda på grund av grafiken.
va!?!
halo gjordes typ nyss och zelda gjordes för 30 år sen.

han la in en bild av första zelda spelet och och en (inte gameplay) bild av halo.
om han bara bryr sig om grafiken, och tror att bilden som han la in räknas så tror jag faktiskt att han bara kollat på bilder av spelen.
men då är han ju inte alls kompetent i spel nog för att göra en spelhemsida. konstigt.

han klagar också på att det inte är nån story. man bara börjar. men typ inget nes spel hade nån story.

han tror att framtiden kommer att vara som halo. och då frågade jag mig själv: varför läser jag en liten skitunges blogg. jag borde skaffa ett liv. kanske skaffa en flickvän eller något. men istället så gjorde jag den här bloggen (cooolt).

men han tror att zelda ska vara i medeltiden. eh... jag läser ett annat av hans inlägg som säkert är bättre. jag bryr mig inte om det inte har något att göra med zelda.
jag måste bara läsa något annat.

okej. här e ett annat inlägg som han har gjort.

http://daklotet.blogg.se/2010/november/metroid-prime-vannabe-halo.html#comment

vafan!
han skriver att det här är en ripoff av halo (jäkla halosugare).
men metroid kom före halo.
men han sa att han vet det, därför så klagar han på att senare i metroidserien (när man kan se hur samus ser ut framifrån) att samus ser för mycke ut som master chief. men den här bilden kom före halo:

så i sånna fall är halo en ripoff av metroid.
burn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0